úterý 16. října 2007

Začínám nový web

Tak jsem založil nový web o Ledovce. Je to vlastně blog a mohl by Ledovce docela slušet. Určitě Vás zajímá, co se děje s překladem 32. dílu. Pořád na něm dělám. Mám hotovou polovinu, tedy 17 kapitol ze 34. Ale protože první kapitoly jsou o něco delší než ty poslední, tak jsem vlastně už za půlkou. Přes víkend jsem udělal jazykovou korekturu této 1. poloviny, tak už by snad měla být bez hrubek a překlepů. Pořád platí moje nabídka na odeslání překladu na Váš email. Napište mi na bendas@seznam.cz a já Vám ho rád pošlu. Odesláním žádosti o 32. díl se zavazujete k tomu, že nikde na internetu tento přeložený 32. díl ságy Ledová společnost nevystavíte, ani nenabídnete ke stažení a nikdy se tento překlad nestane zbožím, které byste prodali.

Takže teď se opět dám do překládání dalších kapitol a pro odpočinek budu tvořit tenhle blog, kde budou podobné věci, jako na mé staré verzi webu o Ledovce.

Budu rád, když mi napíšete případné připomínky a ještě prosím o hlasování v anketě. Zajímalo by mě, kolik byste byli ochotni dát za nové díly Ledovky. Určitě je budu překládat, ale byl bych rád, kdyby se mi podařilo pokrýt náklady na překlad. Jde hlavně o nákup e-booku v originálu, elektřinu (překlad mi jde skutečně ztuha a komp je pořád ON), asi balík papíru a toner.

Na webu se mi podařilo stáhnout Ledovou společnost ve formě komiksu. Vypadá moc hezky, ale není v tom text. Pokud by se Vám podařilo sehnat někde originálni text komiksu nebo komiks ve formě e-booku, tak mi dejte vědět. Určitě ho tady vystavím.

Žádné komentáře: