čtvrtek 29. listopadu 2012

Nové informace

Zdravím všechny Ledovkáře ;-)
po dlouhé době se opět ozývám s několika informacemi. Zatím poslední díl, který jsem ve spolupráci s Petrou, studentkou translatologie dokončil, byl díl číslo 39, který jsem prvním z vás rozeslal před loňskými Vánocemi. Po tomto dílu jsem chtě nechtě akceptoval Petřino rozhodnutí, že se bude věnovat práci, která pro ni bude finančně zajímavější. Přeložila pro nás 3 díly a patří jí za to velký dík. Zkusil jsem místo ní najít náhradu, ale jediná studentka, která se ozvala, se zase rychle vytratila po té, co zjistila, kolik za to může dostat a byla zklamaná z toho, že nejde o knížku, která se prodává v normálních knihkupectvích. Popravdě řečeno se jí nedivím. Opravdu si nemůžu (lépe řečeno nemůžeme dovolit za jeden díl zaplatit víc než nějakých 6 tisíc). A pak ... Zjistil jsem, že na dvou různých webových strákách kdosi nabízí moje překlady (díly 32-35) volně ke stažení. Byl jsem vážně dost naštvanej a dost dlouho jsem přemýšlel o tom, že s Ledovkou skončím. Nakonec jsem si ale přeci jen k Ledovce sedl a začal dělat svůj amatérský překlad pomocí překladačů... Ale práce moc a času málo... Nyní mám za sebou asi třetinu 40. dílu. Velkou náhodou jsem nedávno oslovil se žádostí o pomoc jednu maminku na mateřské dovolené, která se rozhodla, že se na Ledovku podívá. Vkládám do ní velké naděje :-) A věřím, že se v příštím roce dočkáme toho, že budou hotové překlady hned několika dílů. Ale jak píšu skoro ve všech emailech... člověk nikdy neví, co bude zítra... stát se může všechno. Určitě vás budu o všem informovat tady na webu.
Materiál - francouzské originály dosud nepřeložených dílů už mám. Proto je už nehledejte.
Doufám že brzy budu mít pro vás nové informace... věřím, že budou jen pozitivní.
Mějte pohodové dny.

7 komentářů:

Miroslav Štěpka řekl(a)...

Díky za info! Pěkné Vánoce!

uranit řekl(a)...

Dekuji za nove zpravy.

Anonymní řekl(a)...

Držím palce ať to s tou maminou vyjde.S přítelkyní nedočkavě čekáme na další díly.Dík Milan Kočí

Anonymní řekl(a)...

super informace, těšíme se :-)

Marian

Emper řekl(a)...

Ahoj - posílal jsem do mailu nabídku elektronické verze(sken) originálního tedy francouzského 41 dílu...žádná odezva..???
Mám tedy 41 naskenovanou a 42 díl zatím jen papír...ozvi se..díky

bendas@seznam.cz řekl(a)...

Hola,
myslím, že už to tady někde je, v elektronické verzi máme dostatek dílů v originále.
S překladem 40. dílu to vypadá tak, že je hotový a čeká ho dvojitá korektura. Doufám, že do konce března bude hotový a publikovatelný :-) Určitě všichni dostanete emailík.
bendas

stanos řekl(a)...

Dobrá zpráva, už se na něj těším. Standa