středa 24. září 2008

Zpráva o roce plném pádů a vzkříšení

Po delší době Vás zdravím. Řada z Vás je naprosto pochopitelně nedočkavých a ptají se buď sami sebe nebo píší mě, jak to vypadá s překladem 35. dílu. Před chvíli jsem dopsal 26. kapitolu z již tradičních 34 a jelikož ty závěrečné kapitoly bývají kratší, tak mi zbývá asi jedna pětina textu. V polovině října by mělo být hotovo. Raději píšu "mělo být", protože letos mě potkává jedno nemilé překvapení za druhým, takže si nemůžu být ničím jistý. Hned zkraje roku mi kleknul počítač, který jsem nerozchodil a musel jsem si pořídit novou mašinku. První zdravotní problémy jsem ustál celkem dobře, ale pak se dostavil zánět jicnu a žaludku a to už mě fakt nebylo moc hej. Řeknu Vám, že vyšetření zvané fibroskopie bych nepřál nikomu z Vás. Po té, co jsem se z toho všeho trochu vzpamatoval, tak mi jen o pár sekund jeden zloděj málem ukradl auto (odnesl to zámek ve dveřích a u medvěda). A aby toho nebylo málo, tak jsem na konci června přišel o práci. Takže nálady a chuti k překládání bylo pramálo. Ihned jsem začal oběhávat konkurzy a pohovory, takže jsem na to neměl ani čas (svůj životopis Vám řeknu i pozpátku). Nejen v pohádkách a románech z červené knihovny, ale i v životě normálního člověka občas přijde čas na happy end. Ten se u mě dostavil 4.září, kdy mi odpoledne zazvonil telefon a hlas na druhé straně mi oznámil, že jsem vyhrál výběrové řízení a že prvního října můžu nastoupit do nového zaměstnání. O několik hodin později, přesně v 18:36 hodin, v okamžiku, kdy jsem nervozitou propotil a zmačkal koncept překladu tuším 23. kapitoly, se mě a mojí ženě narodil první přírůstek do rodiny - holčička, které jsme dali jméno Yeuze... No tak tohle mi asi nezbaštíte, co :-) ? Jmenuje se Adélka :-) No a teď, po snad každodenních návštěvách u pediatra, se konečně dostávám k dokončení překladu. Snad se začátkem září všechno obrátilo a do konce roku a moc bych si přál, aby to vydrželo až do konce života, se mě, mojí rodině a ani Vám všem už nepřihodí nic nepříjemného.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ahoj, držím palce, ať vše už vychází jak má a těším se na překlad. Lenka

Anonymní řekl(a)...

Taky držím palce, ať je už vše dobré a také se moc těším na překlad.
Martas

Anonymní řekl(a)...

To je opravdu příběh, za který by se nemusel stydět ani Holywood.
Je to až neuvěřitelné jak si život někdy s člověkem pohraje.
Hodně štěstí novému človíčkovi a pevnou vůli do dalších překladů.
DoE

Anonymní řekl(a)...

Ať vše v nové práci klape, ať se vyspíte v noci dostatečně (včetně Adélky), abys měl dost energie na překládání a my nedočkavci se dočkali :-)
Vlasta P.

Anonymní řekl(a)...

tak co uz to bude, uz to bude? :)

bendas@seznam.cz řekl(a)...

Kvůli velmi nabitému programu musím termín dokončení 35. dílu odložit na začátek listopadu. Mám toho nějak moc, ale už se z toho dostávám. Prosím ted ještě o trochu trpělivosti. Já vím, že už to trvá moc dlouho, ale nějak se to všechno na mě nabalilo a nestíhám přeložit víc než třeba stránku dvě denně.

Anonymní řekl(a)...

preju vse nejlepsi k diteti, taky se mi narodil o prazdninach prvni syn a s casem to clovek ma hnedle naprd. ale stoji to za to :)