pátek 21. srpna 2015

Aktuálně

Moc zdravím všechny Ledovkáře,
už je to více než rok, co jsem dokončil překlad zatím posledního dílu Ledové společnosti s pořadovým číslem 42. Bohužel jsem musel práce na překladu pozastavit, ale pevně doufám že nikoliv navždy. Nehodlám s Ledovkou prohrát. K tomuto rozhodnutí mě donutily pracovní povinnosti, 2 malé děti a také touha dostat se do české reprezentace ve sportu, kterému se mnoho let věnuji. Věřím, že to pochopíte. Sám jsem nejvíc zvědavý, jak to bude v Ledovce dál, jen nevím, jestli se k ní vrátím za měsíc nebo za 5 let. Rozhodně vás budu informovat. Během uplynulého roku, kdy jsem odpovídal na vaše emaily, mi přišlo několik nabídek s pomocí na překladu, ale po zaslání originálu se mi vlastně nikdy do ruky nedostal žádný pokus o překlad. Mějte se co nejlíp a držte mi palce... Díky

Žádné komentáře: